niedziela, 1 września 2013

Od autorki

Moi drodzy, kochani czytelnicy. Nie zawiedliście mnie. Mój blog nie może pochwalić się długim stażem, moja opowieść nie może poszczycić się lekkością wielkich dzieł literackich, a aŁtorka tego o to dzieła jest z lekka zwariowana. Mimo tych wszystkich przeciwności jesteście. Kurczę, zaczęłam z niezłą pompą, co? Odwala mi ździebko. Zaraz zacznę pisać o sensie ludzkiej egzystencji oraz o tym, co jest po śmierci. To chyba dlatego, że jutro rozpoczyna się rok szkolny. Dlatego też dodaję tę notkę stosunkowo późno, po prostu dopiero pid wieczór wszystkie obawy i lęki we mnie eksplodowały. Nie żebym była strachliwą osobą, ale... jakby to wytłumaczyć... o! Wiem! Uznacie mnie za jeszcze większą świruskę, ale ok. Oglądałam ostatnio z moim młodszym bratem bajkę, Strażnicy Marzeń. Jeśli nie oglądaliście (to pewnie nie macie rodzeństwa) to napewno słyszeliście coś o niej. W każdym razie występuje w niej jeden bohater negatywny; Mrok (Zwany też Strachem, ewentualnie Czarnym Panem, Księciem Koszmarów lub Władcą Ciemności). Jego specjalizacją był strach, a hobby tworzenie koszmarów (każdy jakies hobby ma). W każdym razie tytułowi Strażnicy pokonali Mroka (wyberzmy to imię, ok?) jego bronią-strachem (a gdzie prawa autorskie???). Do czego piję? A no do tego, że Mrok jak i ja absolutnie nie jesteśmy tchórzami. Ale pod koniec coś w nas pęka i strach nas dopada. W sumie moje lęki są irracjonalne. Naprawdę. Kurczę, to tak szybko przelecialo... te wakacje i w ogóle... Nie wiem, do której idziecie klasy, do jakiej szkoły, ale stres prawdopodopnie ciągle jest tan sam. Piszę teraz, bo... muszę się wygadać. Będzie mi wtedy lepiej. Sorry, że to Wy musicie wysłuchiwać tych bredni, ale sami.się w to wpakowaliście. To chyba tyle. W sumie nie zapytałam Was jak Wam minęły wakacje. Ale nie zapytam Was o to, bo to denne i głupie. Zapytam co chcecie zrobić w tym roku szkolnym. Ja na przykład chcę nauczyć się robić szablony i pójść na kurs francuskiego. Acha, tak btw Mrok ma wiele imion. Macie jeszcze  pomysły na jakieś mhhhhroczne imię? Dzięki załączonemu poniżej obrazkowi łatwiej Wam będzie wymyślić jakieś mhhhhroczne imię.

12 komentarzy :

  1. Mrok ma dokładnie to spojrzenie, które cenię w negatywnych bohaterach najbardziej :D I chyba imię wybrali mu doskonale, bo nie jestem w stanie wymyślić lepszego :) Nie wiem czemu, ale jakoś nie widziałam tej animacji, a posiadam rodzeństwo :P Nawet trójkę, w tym młodszego brata.Może to jednak przez to, że mieszkam z dala od rodzinnego domu, a moja córeczka jest za mała na bajki. Patrzy w telewizor zwykle jak "Trudne Sprawy" lecą i co najzabawniejsze, śmieje się jak szalona :D
    Strach i obawy są cholernie normalne z naszym życiu. Sama pamiętam dobrze, jak przeżywałam pierwszy dzień w nowej szkole - zwłaszcza jak poszłam do liceum. Ale dałam radę :) Więc i Ty sobie świetnie poradzisz i sama zobaczysz, jaki ten strach potrafi być irracjonalny, a wręcz zabawny :D Nie martw się. Będzie lepiej :D I powodzenia! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;)
      Było naprawdę dobrze. Myślałam, że będzie gorzej.
      Pozdrawiam Ciebie, rodzeństwo i oczywiście córeczkę ;)

      Usuń
  2. Info - notka na http://sed-lex-dura-lex.blogspot.com :P
    Zapraszam ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Pisze sie, na razie mam problemy strrraszne, przez te wszystkie testy i sprawdziany, ale nie dlugo. Ciesze sie, ze ktos czeka.
      Pozdrawiam ;*

      Usuń
  4. Hej! Wreszcie znalazłam czas aby przeczytać Twoje opowiadanie, które bardzo mi się podoba. :) Jak ta historia może być taka ciekawa, skoro, jak zakładałaś bloga nie wiedziałaś o czym będzie? Bardzo podoba mi się Deane. Jest ciekawą osobą, która miała smutne dzieciństwo. Czekam na następny rozdział i dużo, dużo weny życzę.

    Ps. Zapraszam do mnie na następny rozdział http://szkolamagow.blogspot.com Informuj mnie o następnych rozdziałach u Cibie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgodnie z zyczeniem informuje, ze zaczynamy sie przymierzac do twojego bloga - jestes pierwsza w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię czytać to co piszesz jakoś inne opowiadania mnie tak nie wciągają. Podziwiam twoją wyobraźnię i czekam na więcej:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nowość u mnie, więc zapraszam ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam!
    Jestem stażystką ocenialni Shiibuy'a i Twój blog znalazł się na mojej liście. W naszym regulaminie istnieje podpunkt o wypisywaniu odmów blogom, na których nie pojawiła się w przeciągu dwóch miesięcy żadna notka. Możesz jednak domagać się oceny, musisz tylko w ciągu tygodnia odpisać na tę wiadomość, zaznaczając, że prosisz o ocenę mimo przeterminowania. Zgłoś się do mnie, najlepiej TUTAJ -> http://skoiastel.blogspot.com/p/pytania-faq.html
    Jeśli nie chcesz oceny, zignoruj tę wiadomość.
    Pozdrawiam,
    Skoiastel
    www.shiibuya.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia, że się uśmiecham. Jednak spamy zostawiamy tam, gdzie ich miejsce.